Wat is er gaande in energetische zin, vraagt meer en meer onze aandacht.

In 2009 wordt ongelofelijk veel afgebroken en er komen veel nieuwe dingen daarvoor in de plaats.
Je voelt het ook van binnen uit. De drang om iets te willen wordt steeds sterker. Je "moet"
Het gewoon doen.
Dat is kenmerkend voor eind 2008 begin 2009. En dat wordt nog veel sterker.
Veel bedrijven stoppen van het een op het andere moment met hun productie en zullen dan de recessie als verontschuldiging gebruiken.
Er is een duidelijke stroom op gang gekomen, waarin de mensheid meer behoefte krijgt aan productiviteit, de zin ervan in zien, niet alleen meer op een eilandje willen zitten of wonen.
Saamhorigheid wordt veel meer opgewaardeerd, belangrijk gevonden.
Gezin samenstellingen, los van bloedverwanten neemt een hoge vlucht aan.
Men beperkt zich niet meer, de huidige regels kloppen niet meer.
Er is een ommekeer duidelijk voelbaar en zichtbaar, wat handen en voeten gegeven gaat worden, mede daardoor ontstaat er ook een volksverhuizing.
Als je kijkt naar de financieringstroom dan wordt er een halt toegeroepen aan het besteding patroon. De hoeveelheid winkel ketens heeft een te grote vlucht genomen.
Er is geen afstemming geweest en dat is nu wat er wel gevraagd gaat worden.
Elke stad heeft een aantal inwoners aantal met een besteding bedrag. Daar zal naar gekeken worden.
Elke regio heeft een hoofdstad. Daar zal naar gekeken worden hoeveel inwoners deze regio telt om te voorzien in behoefte qua eet, kleding, levens producten en patroon.
Recreatie in eigen land zal steeds meer in sportiviteit omgezet worden. Cultuur achtige korte vakantie vormen zullen hoogtij vieren.
Het werk en ontspanning wat wij dagelijks doen, is zo dat we niet meer zo`n lange aaneengesloten vakanties willen.
Wat erg opvallend is dat nu pas de baby boemers van na de tweede wereld oorlog roldoorbrekende rol patronen creëren en op de barricade klimmen voor betere leef en woon omgeving, het sociale stelsel omver gooien meer creativiteit in die leeftijdsgroep krijgt een hoog aanzien, een 2e leven vindt na je 55ste/60 plaats.

"Kijken vanuit het verleden naar de toekomst"

Wat je in het Bedrijfsleven ziet;
Men wil koste wat kost vasthouden aan oude producten of diensten.
Het is heel moeilijk als bedrijf groot of klein, uit deze bedrijfsvoering een aantal producten of diensten te halen en de rest weg te strepen.

Op dit moment is het dus heel belangrijk dat je uit kristalliseert: waar ben ik goed in? Wat spreekt de mensen nu aan? Hoe kan ik plezier houden? En verdien ik genoeg om mijn levens onderhoud te kunnen creëren.

Op dit moment is dus gaande: een uitkristalliseren van die bedrijven, die productie, die diensten, die goed zijn voor de mensheid, voor de wereld. Al het overige zal verdwijnen, is niet meer nodig. Is voorbij.

Voorbeeld; Indonesische Toko verkoopt 10 soorten maaltijden.

Op dit moment is er een enorm verlies gaande om al deze producten te blijven verkopen.
De man weet zich geen raad. Wat moet ik doen? Doorgaan met Toko met de zelfde productie en minder inkomsten? Helemaal stoppen?
Nieuwe tijd is; Haal 3 a 4 maaltijden naar voren die het meest verkocht wordt en de rest haal je er permanent uit. Mede daardoor geef je jouw (misschien weggestopte)specialiteit een opwaardering. Je winst marge wordt efficiënter. Je plezier vergroot je. En je levenskans als middenstander behoud je vast?
Hierna pas kan de alsnog besluiten om er mee te stoppen of over te dragen aan een jongere generatie.

Het is de bedoeling dat de kosmos ons laat zien, wil je nog steeds bezig zijn met deze huidige vorm.
Is het voor de mensheid goed. Heb jij er nog steeds plezier in, zodat je leven echt plezierig is en blijft.
Ook is het zo, dat in de buurt van deze Indonesische Toko nog een andere Toko zit, zich kan specialiseren op andere gerechten.
SAMEN STERK EN TOCH ALLEEN VERDER.

De hoeveelheid voedsel is niet meer wat wij (de mensheid) willen. Wij willen goed voedsel, maar geen overdadigheid meer.
Wat wij willen: wat de natuur ons nu geeft.
Teveel aan overvloed wordt door de Kosmos afgestraft om ons te helpen de verandering in te zetten.